TCT csoport

A TCT csoport nemzetközi piaci sikereit és egymilliárd forintot meghaladó csoportszintű árbevételét a különböző iparágakban végzett informatikai K+F tevékenységek és a sikerrel alkalmazott innovatív megoldásai biztosítják.

A régióban elsőként fejlesztettünk ki integrált ügyfélkapcsolati rendszereket nemzetközi vállalatok egyedi igényeire. A közép-európai régió egyik legjelentősebb Call Center kompetencia központjává fejlődtünk, és különböző területeken is egyre több új informatikai fejlesztésbe kezdtünk. Az innováció vállalati és üzleti kultúránk szerves részévé vált.

A TCT csoporton belül mára a K+F vált meghatározó területté, és a különálló szakértői csoportok a fejlesztőkkel együttműködve hoznak létre széles körben alkalmazható innovatív megoldásokat.

Mindegy, hogy meetingen vagy kávézóban, íróasztalnál vagy a flippergépnél, céges sörözéskor - tapasztalatból tudjuk, hogy bármelyik ötletből születhet sikeres alkalmazás.

Közel 100 fős kutató- és fejlesztő csapatunk kifogyhatatlan a kreatív megoldásokból. Csak a legkiválóbbak a csapatunk tagjai, mindannyian komoly kihívást jelentő, nagy költségvetésű, világpiacra szánt projektekért felelünk. Ez folyamatos fejlődést és tanulást biztosít mindannyiunk számára. Sikerünk a kreativitás megbecsüléséből és a profi munka nagyvonalú elismeréséből fakad.

Nemzetközi terjeszkedés

A legújabb technológiák alkalmazásával fejlesztett szoftvereink és szolgáltatásaink a magyar piacot már meghódították. Egyedi megoldásaink miatt választottak minket hazai és nemzetközi ügyfeleink.

Az új fejlesztéseink nemzetközi sikereit külső befektetők és disztribútorok bevonása nélkül, kizárólag a TCT csoportban meglévő kompetenciákkal és erőforrásokkal értük el. Nemzetközi ügyfeleink számának növekedése megteremtette a folyamatos terjeszkedés lehetőségét: mostanra már 3 kontinens 14 országban alkalmazzák sikerrel cégcsoportunk valamelyik innovatív megoldását.

map of international expension

Ügyfeleink

Contact Center megoldások

A nemzetközi nagyvállalatok egyedi igényeit is kielégítő, teljes mértékben saját fejlesztésű integrált ügyfélkapcsolati rendszerünk sikere tette a TCT-t a régió első számú contact center megoldásszállítójává. A Host-IT keretrendszerünkbe illeszkedő, szabadon konfigurálható moduljaink egységes, átlátható és szabályozható rendszerben kezelik a vállalati ügyfélkommunikációs csatornákat. A hatékony és minőségi ügyfélkezelési alkalmazásaink az iparági innováció élvonalába tartoznak. Elsőként fejlesztettünk olyan CTI alapú értékesítési rendszert, ami a telemarketinges kapcsolatfelvételtől a szerződéskötésig minden lépésében szabályozza és optmalizálja a folyamatot. A fejlesztés eredményeképpen mérhetően növekszik az értékesítési volumen, a rendszer által biztosított adatokkal és elemzésekkel eredményesebb értékesítési startégiákat dolgoznak ki. Partnereink egyedi igényeinek pontos ismerete és két évtizedes szakmai tapasztalatunk alapján a régió elismert, innovatív call center kompetenciaközpontja vagyunk. Vállalati környezetben több értéknövelő modulunkat - Folyamatvezérlés, Erőforrás menedzsment, Minőségbiztosítás - a Contact Center alapmodultól függetlenül is alkalmazzák.

laptop running TCT tablet running TCT

JobCTRL®

2010-ben a JobCTRL Kft-t azzal a céllal hoztuk létre, hogy egy általunk kidolgozott és már több nagyvállalatnál sikeresenbevezetett módszertant elérhetővé tegyük a világ bármelyik vállalkozása számára. A JobCTRL® eredményes eszköz az egyéni- és vállalati hatékonyság növelésére, a munkafolyamatok ellenőrzésére és a dolgozók motiválására. A módszertan, szoftver és szolgáltatás együttese valós időben biztosítja minden szervezet átláthatóságát, alkalmazható minden iparágban és munkahelyi környezetben. Technológiai innováció révén olyan szoftvert, szolgáltatást és módszertant hoztunk létre, mely egyedülálló módon teszi áttekinthetővé minden szervezet működését. Kimagaslóan értékes, eddig hozzá nem férhető információtartalommal támogatja a vezetői döntéseket.

CallMix

A több innovációs díjat is nyert CallMix termékünk olyan innovatív ügyfélkapcsolati rendszer, amelynek segítségével az ügyintézés eredményessége és gyorsasága, valamint az ügyfél-elégedettség jelentősen javítható. Az alkalmazás kényelmes hozzáférést biztosít az Ügyfélszolgálati információkhoz és szolgáltatásokhoz, anélkül, hogy Önnek hosszasan kelljen hallgatnia a hangüzeneteket és várakoznia az operátor hangra. A CallMix alkalmazás segítségével az okostelefon vagy mobil készülék használója számára már a hívást megelőzően megtörténik az IVR menük szöveges megjelenítése - nem kell végighallgatnia őket a továbblépéshez, átlátható, szemléletes struktúrából kiválasztható az elérni kívánt menüpont, ahonnan egyből ügyintézőt is kérhet. Az egyes menüpontokban részletes tájékoztatókat olvashat vagy hallgathat meg, információkat kaphat az aktuális ajánlatokról, és egyszerű esetekben akár operátor nélkül is sikeresen fejezheti be az ügyintézést.

iBAU

Az energiagazdálkodás és az épületüzemeltetés korszerű informatikai alapokon történő támogatására egy világviszonylatban egyedülálló rendszert hoztunk létre. A projekt során megvalósult iBAU intelligens és adaptív épületirányítási rendszer – az Európai Unió támogatásával - közel 1,5 Mrd Ft-os keretösszegből gazdálkodva 3 éves kutatás-fejlesztés eredménye. Az innovációt az épületirányítási alrendszereknek (gépészet, elektromos hálózatok, épületautomatizálás, facility management) tervezési szintű integrálásával valósítottuk meg. A piacon jelenleg versenytárs nélküli iBAU koncepció az ingatlanfejlesztés teljes folyamatát átfogó kontrollt és jelentős költséghatékonyságot biztosít a beruházók, tervezők, és kivitelezők számára, az integrált épületautomatizálással és a mobil eszközökről is elérhető vezérléssel a bérlőknek kiemelkedő, egyedi komfort biztosítható. Az iBAU nemzetközi felhasználhatóságát növeli, hogy innovációnk a széleskörűen elterjedt Autodesk Revit tervezői környezet továbbgondolása.

INPHONE

Az Inphone Kft. a hazai piacon vezető helyet foglal el az osztott működésű telesales, telemarketing rendszerek piacán, így rendelkezésére áll az a tapasztalat, amely e terület hatékonysági tartalékainak feltárásához szükséges. A kialakításra került megoldás létező telesales, telemarketing, direkt sales célú funkcionalitás megvalósításához kínál eddig nem ismert hatékonyságú és rugalmasságú megoldást, amelynek innovációs elemei a hostolt szerkezet, az értékesítési folyamatok öntanuló menedzsmentje, a címlisták hatékony kezelése, az összetett, célorientált optimalizálási algoritmusok alkalmazása. A Garantált Értékesítési Rendszer segítségével a meghatározott üzleti cél adott idő alatt a célhoz rendelt értékesítési erőforrásokkal garantáltan optimális költségfelhasználás mellett érhető el. A komplex informatikai megoldás célja, hogy az elérhető hatékonysági tartalékokat biztosítsa ügyfelei számára innovatív technikai megoldások alkalmazásával.

Díjaink

Csoportunk az ICT piac meghatározó szereplője és több rangos szakmai és innovációs díj nyertese.

Telekom Innovation Contest 2013 Finalist

A Deutsche Telekom Group által szervezett megmérettetésen a CallMix a legjobb 12 nemzetközi döntős között szerepelt, és lehetőséget kapott a termék prezentálására egy magasrangú, tapasztalt üzletemberekből álló nemzetközi zsűri előtt.

Innovációs TechShow Nagydíja 2010

Összesen 25 új magyar hi-tech találmány mutatkozott be a Mobilitás és Multimédia Klaszter (MMKlaszter) által rendezett Innovációs TechShow 2.0-án. A fejlesztések többsége kis- és középvállalatok kutatás-fejlesztési és innovációs programjainak eredményeként jutott el a termék, a piaci bevezetés fázisába. TechShow Nagydíjat (amit a kiállítás résztvevőinek szavazatai alapján ítélnek oda) a TcT Hungary Kft. által fejlesztett CallMix kapta.

Innovációs TechShow Leginnovatívabb fejlesztés díja 2012

Az MMKlaszter által évente megrendezett Magyar Innovációs TechShow kiállításon felvonultatott 21 innovációs termék közül a szakmai közönség a leginnovatívabbnak a JobCTRL-t ítélte.

iroda.hu Innovációs Díj 2013 III. helyezett

Az iroda.hu csoport által meghirdetett versenyen Innováció kategóriában az iBAU III. helyezést ért el.

IT Business Leadership Award Termékfejlesztés 2011

A díjat 2005. óta ítélik oda a hazai üzleti élet olyan szereplői számára, akik példaértékű, innovatív ICT-megoldásokat hoznak létre az adott évben. Azoknak, akik képesek új perspektívákat nyitni, ösztönző erővel hatni versenytársaikra, ugyanakkor kedvező hatást gyakorolnak az ICT-szektorra, a gazdaságra.

Humán Erőforrás Alapítvány „Együtt a minőségi ügyfélkapcsolatokért!” díj 2011

A TcT Hungary Kft. oroszlánrészt vállalt az “Együtt a minőségi ügyfélkapcsolatokért” program meghirdetésében, valamint a HEA alapítása óta szakmai támogatóként aktív részese az alapítvány sikereinek.

Kapcsolat/Karrier

Nálunk van tere a kivitelezhetetlennek látszó ötleteknek is, ha legalább annyi kitartás szorult beléd, mint, amennyi kalandvágy. Többre vágysz egy jó fizetésnél? Nálunk megmutathatod, mire vagy képes!

1118 Budapest, Rétköz utca 5. (BudaWest Irodaház)
+36 1 4646 160

A projekt az Európai Unió
támogatásával valósul meg.