Vissza

Üzleti kommunikáció

IP telefónia

A hang-adat integrációban rejlő lehetőségek napjainkban már egyre szélesebb körben terjednek és nem csupán a nagyvállalati szegmens használhatja fel a megoldás összes előnyét. Pár éve robbanásszerűen kezdődött meg az a fejlődési folyamat, mely révén a VoIP telekommunikációs megoldások napjainkra az egyik meghatározó vállalati kommunikációs csatornává fejlődtek ki. Az integrált hang-adat hálózati megoldás - informatikai hálózathoz illesztett VoIP Call/Contact Centerek, IP-telefonkészülék, multimédiás számítógép vagy videotelefon - méretgazdaságossági szempontok és a megvalósítás költségigénye miatt elsősorban a nagyvállalatok körében volt jellemző.

Cégünk kiemelten foglalkozik a VoIP technológiához kapcsolódó, új megoldások kifejlesztésével. Stratégiája, hogy megismertesse az IP alapú megoldásokban rejlő új üzleti lehetőségeket és ezáltal tegye sikeressé a felhasználókat.

Az IP telefonrendszerek tekintetében a saját fejlesztésű VoIP Contact Center rendszerünkkel, továbbá hivatalos Cisco partnerként vagyunk jelen a piacon.

Fax modul

A fax server megoldások létjogosultságát és alkalmazásának bevezetését elsősorban a papíralapú kommunikáció csökkentése indukálja egy vállalaton belül. Ennek megfelelően a TcT fax server megoldásának alapértelmezett működése szerint a faxok kézbesítése elektronikus formában (e-mail) történik. A rendszer képes mind a bejövő, mind pedig a kimenő faxok egyidejű, párhuzamos kezelésére, menedzselésére. A modulon belül tetszőleges számú fax-postafiók hozható létre, így a felhasználók kizárólag a paraméterrendszerekben leírt képességeiknek megfelelő fiókok tartalmához férhetnek hozzá. Az egyes fax-postafiókokhoz kézbesítési e-mail címek, értesítési e-mail címek, kézbesítési fax számok, illetve értesítési SMS címek is rendelhetők.

A beérkező faxok biztos feldolgozását támogatja a postafiókokhoz rendelhető eszkalációs címzés, amely lehetővé teszi a faxok automatikus továbbítását - más felhasználó(k) számára - abban az esetben, ha az elsődleges címről a megadott időlimiten belül nem érkezik "olvasott" nyugtázás. A felhasználók számára a rendszer több csatornán kínálja a fax-postafiókok információs és lekérdezési lehetőségét. Alapértelmezésben a bejövő faxok e-mail formájában érkeznek meg a postafiókhoz rendelt címre vagy címekre, de emellett képes SMS-ben is értesítést küldeni.

Faxüzenetek küldésére elsősorban a felhasználók számítógépes munkaállomásai szolgálnak. A faxok összeállításához driver csomagot biztosítunk, amely Microsoft Office / Outlook környezetben gyors és hatékony munkát tesz lehetővé. A vételi nyugta a számítógépes küldés esetén E-mailben érkezik vissza.

SMS modul

A TcT szolgáltatás portfóliója az üzleti felhasználók számára két alternatívát biztosít a szöveges üzenetek kezelésének terén. Egyfelől létezik az SMS Gateway modul, mely robosztus nagy megbízhatóságú tömegküldő, míg másfelől kifejlesztésre került a Contact Center SMS modulja, mely mint új ügyfélkapcsolati csatorna jelenik meg.

Az SMS Gateway egy olyan SMS menedzsment rendszer, mely elsősorban a nagyfelhasználók igényeire lett optimalizálva. Ez a megoldás egyszerre biztosítja a magas színvonalú tömeges szolgáltatást képes kezelni a várható jövőbeni terhelésnövekedést és az üzembiztonság szempontjából képes több SMS Servert, mint fizikai küldőt a rendszer részeként magában foglalni, vezérelni.

A rendszer motorja az SMS Server modul, mely BEA MQ interfészen keresztül kapcsolódhat a vállalati rendszerhez és feladata a küldött/kapott adatok SMS üzenetté történő konvertálása és a T-Mobile, illetve Pannon szolgáltatók felé történő küldése/fogadása. A szolgáltató általi válaszüzenetek az account alapján azonosítottak, így minden esetben a megfelelő SMS Serverre kerülnek kézbesítésre. Ha az ügyfél több irányú kapcsolattal is rendelkezik (T-mobile, Pannon) a rendszer költségoptimalizálási és sebességi mutatók alapján szabadon paraméterezhető, meghatározható, hogy a tipizált SMS-ek mely irányt milyen mértékben vegyék igénybe.

Hangrögzítő modul

Cégünk a VoIP alapú Conatct Center rendszerek fejlesztése során megszerzett tapasztalataira alapozva fejlesztette ki a legújabb generációs IP alapú hangrögzítő rendszerét. A TcT VoIP alapú hangrögzítő rendszere tisztán szoftveres alapokon került megvalósításra. Az alkalmazott szoftvermodulok a hangrögzítés folyamatában és a rögzített hanganyagok hozzáférésének menedzselésében szorosan összefüggő feladatokat látnak el. Ezen részfeladatok eredményeképpen válik biztosítottá, hogy az üzleti elvárásoknak megfelelő módon történjenek a folyó beszélgetések folyamatos rögzítései, azok tárolása és visszahallgathatósága. A VoIP alapú hangrögzítés jelentősen leegyszerűsíti a szolgáltatások térbeni és időbeni kiterjesztésének lehetőségét, a rögzíteni kívánt mellékek egyszerű paraméterezéssel bevonhatóak a rendszerbe.

A rendszer támogatja a több telephelyes működést, mely kialakítása esetén szükséges további Rögzítő telepítése a helyi hálózatban. A TcT Hungary Kft. hangrögzítő megoldása egy olyan moduláris rendszer, amely két különálló modulból tevődik össze, ezek a Rögzítő, illetve a Menedzser felület. A Hangrögzítő minden részegysége a rendszer központi adatbázisához kapcsolódik, így egy hívásról tárolt összes adat logikailag összerendelve, egy helyen válik hozzáférhetővé. Ez lehetővé teszi, hogy a rögzített beszélgetések visszakeresése gyakorlatilag bármilyen, a híváshoz kapcsolódó tárolt adat alapján elvégezhető legyen. A rögzített beszélgetések megfelelő jogosultságok birtokában hallgathatók csak vissza. A kliens oldali alkalmazás rendkívül egyszerű kezelhetőséggel, felhasználóbarát módon biztosítja a hanganyagok visszahallgatását, elemzését.

Díjszámláló modul

Díjszámláló rendszerünk egy olyan összetett alkalmazás, amely képes a különböző kompatibilis rendszerekből érkező adatok összesítésére, megtekintésére, különböző statisztikák készítésére, mindezt egy szabadon konfigurálható, flexibilis, felhasználóbarát környezetben. A TcT díjszámláló rendszerének segítségével lehetővé válik a vállalat, vállalkozás telefonálási szokásainak elemzése és talán ennél is fontosabb, hogy a telefonköltségek átláthatóvá tétele megteremti a lehetőséget további elemezések lefolytatására és a telekommunikációs infrastruktúra szükség szerinti optimalizálására.

A rendszer MS Windows platformon működő kliens-szerver kapcsolatú programrendszer. A kliens oldali programok azok az alközpontokhoz, vagy egyéb telefonrendszerekhez (pl.: Cisco CallManager, VSC) kapcsolt adatgyűjtő programok, melyek az általuk felvett információkat folyamatosan továbbítják az adatfeldolgozó és karbantartó programnak, magának a díjszámlálónak. A díjszámláló a konfigurációjának megfelelő módon végzi el ezen adatok feldolgozását, osztályozását, továbbítását megbízható adatbázis állományokba és azok archiválását. Az így összegyűjtött adatok már különböző szempontok alapján szétválogathatóak, riportozhatóak. A TcT díjszámláló megoldása egységesen képes kezelni a több telephelyről érkező, akár különböző alközpontokból vagy egyéb telefonrendszerekből (pl.: Cisco CallManager) származó CDR hívásrekordokat is.

A díjszámláló rendszer szabadon integrálható bármely olyan alközponthoz, illetve egyéb telefonrendszerhez (pl.: Cisco CallManagerhez vagy a VSC-hez) amely képes elvégezni a hívások adatgyűjtési funkcióját. A rendszer részét képező adatgyűjtő programok kisebb, elkülönülő munka fájlokba gyűjtik az adatokat, melyeket a díjszámláló mindaddig megtart, amíg egy-egy fájl összes adatát biztonságosan el nem mentette a saját adatbázisaiba. A díjszámláló alkalmas mind a kimenő, mind a bejövő hívások díjadatainak feldolgozására és képes azokat külön kezelni.

A gyakorlati tapasztalatok azt mutatják, hogy a díjszámláló rendszer bevezetése már rövid távon is érezteti pozitív hatását, mely jelenti a magán jellegű telefonbeszélgetések költségeinek várható csökkenését, továbbá a telefonálási szokások elemzése megmutathatja, szükséges-e a telekommunikációs infrastruktúra átalakítása, amely további költségmegtakarítást eredményezhet.